Katalóg

Hans Körber GmbH

Hans Körber GmbH

  • AD2000 W0
  • DIN EN ISO 9001:2015
  • PED 2014/68/EU
  • DNV GL

Hans Körber GmbH

  • AD2000 W0
  • DIN EN ISO 9001:2015
  • PED 2014/68/EU

30.05.2023 13:05

Nová identita značky: Vitajte v spoločnosti KÖRBER Fittings

V čoraz zložitejšom svete sú potrebné neustále zmeny, aby sme nestratili kontakt.

Túto zmenu teraz zviditeľňujeme - našou novou firemnou komunikáciou. Celá podoba spoločnosti KÖRBER bola od februára 2023 zásadne zmodernizovaná a prispôsobená budúcnosti.



S upraveným názvom značky, novým optimalizovaným logom, ako aj novým písmom bude dizajn značky optimalizovaný aj pre digitálne médiá.Svet samení Náš svet je čoraz zložitejší. Sociálne, politické a ekonomické zmeny sú neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Takmer každý deň sa musíme prispôsobovať novým veciam.


A ak nedržíme krok s dobou, rýchlo strácame kontakt s ...

a my sa meníme spolu s ňou. Aj spoločnosť KÖRBER sa neustále mení. Produkty a služby sa ďalej vyvíjajú, nové vedenie spoločnosti formuje budúcnosť. Takáto neustála zmena je nevyhnutná a my sa ňou aktívne zaoberáme, aby sme mohli formovať úspešnú budúcnosť.



Teraz túto zmenu zviditeľňujeme - novou firemnou komunikáciou.Nový vzhľad Prvé, čo si určite všimnete, je naše nové logo a upravený názov značky. Ten bol upravený a teraz obsahuje aj názov kategórie výrobkov: Kovanie. Týmto chceme vyostriť náš profil a zdôrazniť šírku nášho produktového portfólia. Slovná značka je vytvorená písmom "Barlow". Toto písmo je odvodené od písma normy DIN a vyjadruje náš nárok na spoľahlivosť, presnosť a kvalitu - typografickým spôsobom. Náš znak bol ďalej vyvíjaný evolučným spôsobom: Rozstupy a medzery boli optimalizované a oblúk bol opravený, takže je teraz technicky presnejší. Slogan s tvrdením o značke je odteraz uvedený písaným písmom. Vyjadruje to našu osobnosť a naše remeselné znalosti.


V našej rodinnej firme pôsobia oddaní ľudia, ktorí sú zodpovední za výrobu, zabezpečenie kvality alebo procesy ...

osvedčená kvalita. Modernizácia sa však neobmedzuje len na identitu našej značky. Za viac ako 65 rokov histórie spoločnosti sa toho veľa zmenilo. Vysoké štandardy, ktoré sme si stanovili pre kvalitu našej práce, sa naďalej zvyšovali.



Držíme sa tejto osvedčenej koncepcie, aby sme sa stali ešte o niečo lepšími. "Hodnoty sa dajú zachovať len prostredníctvom zmeny." - Richard Löwenthal (1908 - 1991), nemecko-anglický publicista a politológ