Katalóg

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Správne zabezpečenie cestovných pneumatík

Spoločnosť Dolezych zaisťuje bezpečnosť na prepravcoch automobilov

Dortmund. Problém správneho upevnenia nákladu je starý ako dopravný priemysel. Odbornosť a flexibilita sú nevyhnutné, pretože špecifické úlohy si vyžadujú aj špecifické zabezpečovacie zariadenia a metódy. Spoločnosť Dolezych v Dortmunde vyvinula úplne novú generáciu upevňovacích popruhov a regulátora napätia TensionController na prepravu osobných a nákladných vozidiel.

Bez ohľadu na to, či ide o cenné klasické auto, nové auto alebo nákladné auto s hmotnosťou niekoľkých ton, pri jazde nákladných a osobných vozidiel podlieha správne zaistenie fyzikálnym zákonom; existuje mnoho ovplyvňujúcich faktorov, ktoré sa musia zohľadniť:
Preprava sa musí vykonávať bezpečne v súlade s predpismi o cestnej premávke (StvO); súprava nesmie predovšetkým predstavovať nebezpečenstvo pre účastníkov cestnej premávky.
Výsledné sily pri upevňovaní musia byť rovnomerne rozložené na upevňovacie body alebo podlahové dosky, aj keď je niekedy medzi podlahovou doskou a vozidlom málo miesta na správne napnutie upevňovacích popruhov. Uväzovacie háky nesmú poškodiť podlahovú dosku. Lak, hliníkové ráfiky a podobne tiež nemajú radi oceľové háky a reagujú veľmi alergicky na správne, ale hrubé upevnenie s poškodením laku a poškriabaním.
Celkovo je automobilová doprava veľmi náročná činnosť

Správne zabezpečenie - ale ako?

Spoločnosť Dolezych navrhla svoje vysokoúčinné upevňovacie popruhy s regulátorom napätia TensionController pre popruhy s priemerom 35 mm a 50 mm špeciálne na prepravu osobných a nákladných vozidiel. Novovyvinuté popruhy majú vynikajúce vlastnosti pri opotrebovaní a len nízke predĺženie menej ako 4 % (PES), menej ako 2,5 % (PES/UHMW-PE) a menej ako 1,5 % (UHMW-PE vysokoúčinné vlákno Dyneema®). Tieto výrobky zaručujú optimálny prenos a rozloženie pôsobiacej predpínacej sily. Upevňovacie body sú rovnomerne zaťažené, takže pri správnom použití je vylúčené napríklad poškodenie podlahového panelu. Problematické predpínanie je do značnej miery eliminované, pretože predpínacia sila sa udržiava počas celej prepravy. Okrem toho inovatívny rad výrobkov spĺňa najnovšie skúšobné špecifikácie expertnej skupiny TÜV Süd (pri ktorých vývoji zohrala spoločnosť Dolezych v roku 2018 kľúčovú úlohu).

Dolezych TensionController je špeciálna hadica, ktorá sa umiestňuje nad pneumatiku tak, aby sa upevňovací popruh nedostal do kontaktu s pneumatikou (podľa smernice VDI 2700 B. 8.1/8.2 nesmie mať popruh v žiadnom bode priamy kontakt s pneumatikou). Nový remeň TensionController má na vonkajšej strane špeciálne vyvinutý inhibítor sklzu, aby priľnul k pneumatike. Zároveň sa vyznačuje najlepšími klznými vlastnosťami na vnútornej strane, takže upevňovací popruh môže veľmi dobre kĺzať a pôsobiace predpínacie sily sú rovnomerne rozložené. Ďalšou výhodou je, že popruh sa dá rýchlo a jednoducho navliecť. Mimoriadne kompaktná konštrukcia pridruženej ozubenej ráčny (s predpínacou silou 500 daN) je tiež prísľubom pohodlnej manipulácie aj tam, kde je obmedzený priestor.

TensionController je jedinečný vďaka svojej vynikajúcej účinnosti eta ≥ 0,5. Účinnosť meria, ako bezstratovo rozdeľuje regulátor predpätia TensionController predpínaciu silu pôsobiacu cez račňu na pneumatiku. To znamená, že minimálne 50 % pôvodne aplikovanej predpínacej sily sa dostane na "druhú stranu" pneumatiky - pri alternatívnych produktoch je táto hodnota niekedy výrazne nižšia

Vaša výhoda: dosiahnite svoj cieľ rýchlejšie vďaka systému TensionController

  • Rýchle kontroly vďaka štandardnej zhode s listom 8.1/8.2 VDI 2700 a normou DIN EN 12195-2
  • Žiadne napínanie počas jazdy - vďaka najlepším posuvným vlastnostiam vo vnútri. Žiadny "efekt lepenia a kĺzania" vnútorného pásu počas napínania. Vďaka regulátoru TensionController sa predpínacia sila prenáša s výrazne menšími stratami ako predtým, účinnosť η (eta) je vyššia.
  • Dodržiavajú sa zásady zaťaženia. Nové upevňovacie popruhy s regulátorom napätia TensionController spĺňajú aktuálne smernice pre zaťaženie výrobcov originálneho vybavenia, napríklad v spoločnosti Daimler.
  • Príjemné mať: Certifikát GS a dodatočná certifikácia výrobku podľa TÜV SÜD (norma ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Inovatívne podľa tradície

Dolezych, rodinná spoločnosť so sídlom v nemeckom Dortmunde, sa tradične a s vášňou zaoberá správnym zaistením nákladu. Prostredníctvom svojej účasti v odborných komisiách a normalizačných výboroch sa výrobca významne podieľa na vývoji noriem. Inžinieri spoločnosti Dolezych už vyvinuli mnoho výrobkov, ktoré vytvorili precedens a ktoré boli často prevzaté a kopírované v priemysle.

Pre prepravu na automobilových transportéroch spoločnosť Dolezych už v roku 2018 vyvinula spolu so skupinou špecialistov na upevňovanie nákladu TÜV SÜD skúšobné zariadenie, ktoré demonštruje (predtým neznáme) skutočné sily pri upevňovaní, ktoré vznikajú na jednotlivých pneumatikách a vo všetkých komponentoch upevňovacích popruhov pri čisto statickom teste. Odvtedy sa tieto testy stali novým kritériom pre certifikáciu TÜV SÜD.
Inžinieri spoločnosti Dolezych využili nové zistenia pri vývoji novej generácie upevňovacích popruhov na upevňovanie nákladu osobných a nákladných vozidiel. Testovali ich vrátane všetkých komponentov, ako sú otočné háky, TensionController a napínacie západky podľa nových skúšobných špecifikácií.
V "modulárnom systéme" možno rôzne západky a popruhy navzájom kombinovať a optimálne tak prispôsobiť špecifickým podmienkam prepravného vozidla a prepravovaných vozidiel.

Viac noviniek

Na upevnenie a zaistenie nákladu sa zvyčajne používajú upevňovacie popruhy. Niekedy však k cieľu vedú aj netradičné spôsoby
Používa sa ako záves na hlavu

05.07.2023 01:05

#Spotted



Osem metrov reťaze si jednoducho voľne hodil cez ľavé rameno, zároveň šesť metrov lež...

Udo Dolezych opätovne zvolený za predsedu